maanantai 10. syyskuuta 2012

Avainnauhaprojekti


Olen useampana päivänä tehnyt erilaisia avainnauhoja. Yhtäkkiä usea, rakas työkaveri on halunnut avainnauhan kaulaansa. Suosituin sävy on ollut sinertävä tai turkoosi. Kätevin lukkosysteemi on ollut tuollainen kierremekanismilla toimiva lukko. Olen tehnyt ne suhteellisen keveiksi ja myös suhteellisen lyhyiksi, koska nauhan on pysyttävä rintataskussa. Olen kuitenkin halunnut laittaa jokaiseen nättejä ja laadukkaita materiaaleja. Ja kimallusta täytyy olla aina jossain määrin:-) Yhden satsin näitä nauhoja tulen vielä kuvaamaan ja laittamaan tähän blogiin myöhemmin tällä viikolla.
Energistä viikkoa jokaiselle<3

7 kommenttia:

  1. Herttileijaa kun silmät siristää aamuisin kun otsakkeena oli aluksi että "avainnuhaprojekti" tai jotain muuta vastaavaa siansaksaa:-)))

    VastaaPoista
  2. Kauniita ovat:)
    Joskus on urakalla tehtävä, niinkuin mun noita memoryvaijerikoruja nyt, ja joskus sitten kaipaa jo omaa vapaata tahtoa;)

    VastaaPoista
  3. Kauniita ja jokainen on ainutlaatuinen:)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon kommenteistanne, muutama on vielä tuloillaan mutta ehkä muutamat korvikset välillä:-)

    VastaaPoista
  5. Käteviä ja kauniita. Minä en ole koskaan tehnyt yhtään avainnauhaa, mutta ehkä joudun sellaisen (melkein) tekemään. Tosin siinä ei pidetä avaimia, vaan jotain muuta.

    VastaaPoista

Kommentti olisi kiva:-)